Τετάρτη 2 Απριλίου 2008

ΓΝΩΡΙΣΕ ΜΕ...

Γειά, είμαι η Σίσσυ (Αναστασία) Αυγείτα. Είμαι 16 χρονών. Πηγαίνω στη Β Λυκείου. Τα αγαπημένα μου μαθήματα είναι η λογοτεχνία, η πληροφορική και τα μαθηματικά. Στον ελεύθερο χρόνο μου, ο οποίος είναι ελάχιστος, μου αρέσει να πηγαίνω σινεμά και βόλτες με φίλους, να παίζω στον υπολογιστή, να διαβάζω λογοτεχνικά βιβλία και να ακούω μουσική.

Όνειρό μου είναι να γυρίσω όλο τον κόσμο και να συναντήσω ανθρώπους με άλλη νοοτροπία και κουλτούρα.

Ακόμα, 3 χαρακτηριστικά που αναγνωρίζουν οι φίλοι μου σε εμένα είναι η αυτοπεποίθηση, η τόλμη και η αίσθηση του χιούμορ. Παρόλο αυτά, ξέρω ότι δεν είμαι και η πρώτη, αφού η υπερευαισθησία μου και η αδεξιότητά μου ενοχλούν τους άλλους.

Επιπλέον, μου αρέσει να προσφέρω βοήθεια σε όσους έχουν ανάγκη. Μου τη σπάνε ιδιαίτερα τα άτομα που το παίζουν έξυπνοι στους πιο αδύναμους, όπως επίσης δε μου αρέσουν οι υπερόπτες και οι εγωιστές.

Τέλος, οι φιλοδοξίες μου είναι πολλές και δύσκολες αλλά δε σταματάω να προσπαθώ και αυτό γιατί ξέρω ότι με τη θέλησή και την επιμονή μου μπορώ να πετύχω τα πάντα. WOW!?!

1 σχόλιο:

KATERINA F. είπε...

Σε βρίσκω καταπληκτική. Mα άν πρόσθετες και κάποια εικόνα, φωτογραφία κλπ θα διαπιστώναμε αν η περιγραφή ταιριάζει με τις επιλογές σου...


Φιλάκια και καλή δύναμη για συνέχεια στη blog-όσφαιρα!