Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Ψηφιακή Ελλάδα!


12/05/08, μία συνηθισμένη μέρα

Αγαπητό μου blog, σήμερα θα σου περιγράψω μία μέρα από τη ζωή μου:

......Κοιτώ το ρολόι. Δείχνει 14 και 30. Μόλις έχω γυρίσει από το σχολείο και σε λίγο έχω φροντιστήριο. Στέλνω μήνυμα από το κινητό μου στη Σίσσυ να δω αν είναι έτοιμη να ξεκινήσουμε. Η απάντηση της έρχεται αστραπιαία. Στο δρόμο ακούμε τα καινούρια τραγούδια που έβαλα στο κινητό μου (να'ναι καλά η τεχνολογία με την εξέλιξή της και έχουμε τετοιες δυνατότητες γιατί χωρίς μουσική δεν αντέχω...) Της άρεσαν της Σίσσυς και ήθελε να της τα στείλω. Με το bluetooth αυτό είναι παιχνιδάκι! Με κείνα και με τ' άλλα φτάσαμε. Το μάθημα πέρασε γρήγορα όμως εμένα έτρεχε ο νους μου στην εργασία που είχα να ετοιμάσω το απόγευμα για την πληροφορική. Ευτυχώς η συλλογή των απαιτούμενων πληροφοριών δε θα μου έπαιρνε πολύ: ο υπολογιστής μου έχει 24ωρο ADSL internet (δηλαδή μπορώ να σερφάρω στο net και να μιλάω με τη Σίσσυ στο τηλέφωνο ταυτόχρονα!) έτσι με την κατάλληλη λέξη στη μηχανή αναζήτησης της κατάλληλης ιστοσελίδας βρίσκω αναρίθμητες πληροφορίες από διαφορετικές πηγές. Δεν είχα προλάβει να κάτσω 1 λεπτό αφότου τελείωσα την εργασία και άρχισα
να στέλνω e-mail με την Αλεξάνδρα που μένει στη Θεσσαλονίκη.
Τα e-mail είναι ο μόνος γρήγορος και φτηνός τρόπος για να συνομιλούμε. Η συζήτησή μας είχε.......κοριτσίστικο περιεχόμενο αλλά όπως πάντα στο τέλος καταλήξαμε να στέλνουμε φωτογραφίες και βίντεο η μία στην άλλη από αυτά που είχαμε τραβήξει μαζί. Και όλα αυτά μέσω ενός ηλεκτρονικού μηνύματος! Είχε πάει 9 η ώρα όταν σταματήσαμε τη συνομιλία μας. Την άλλη μέρα θα πάμε εκδρομή οπότε δεν έχω διάβασμα. Έτσι μπήκα στο σε μια ιστοσελίδα (το όνομά της δεν το θυμάμαι το έχω αποθηκεύσει) και ξεκίνησα να βλέπω τα τελευταία αστεία video που έχει "ανεβάσει". Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο, έτσι πεθαίνω στα γέλια! Μετά ακούω μουσική από άλλες ιστοσελίδες και με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώνεται η βραδιά μου!

Το βράδυ πριν κοιμηθώ, σκεπτόμενη όλα τα παραπάνω διαπιστώνω ότι η τεχνολογία έχει εισχωρίσει στη ζωή μου, έχει γίνει κομμάτι της και την έχει διευκολύνει. Νιώθω τυχερή που έχω αυτές τις δυνατότητες γιατί οι παλαιότεροι που δεν τις είχαν ταλαιπωρούνταν πάρα πολύ και επειδή ακόμα και σήμερα κάποιοι άνθρωποι στον κόσμο δεν τις έχουν. Είμαι ευχαριστημένη από την Ψηφιακή Ελλάδα, όμως θα ήθελα στο μέλλον το μάθημα των υπολογιστών να εξελιχθεί και να μπορούμε να διδασκόμαστε στο σχολείο τη νέα τεχνολογία και όχι να τη μαθαίνουμε μόνοι μας, δίνοντας ο ένας στον άλλο συμβουλές. Επίσης καλό θα ήταν να παρέχει το κράτος στους μαθητές δωρεάν τις υπηρεσίες του internet.

Αυτά είχα να πω!! Θα τα πούμε σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: