Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Φιλίες

Πάντα πίστευα ότι οι αληθινοί φίλοι είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να σου συμβεί, ότι είναι το στήριγμά σου, οι άνθρωποι στους οποίους μπορείς να ανοίξεις την καρδιά σου και να βρεις την ανταπόκριση που ζητάς. Πίστευα πως οι περισσότεροι άνθρωποι της ηλικίας μου έχουν πολλά από τα παραπάνω στοιχεία και ότι λίγες ήταν οι εξερέσεις που απλά επιβεβαίωναν τον κανόνα. Δεν περίμενα ότι υπήρχαν πολλοί μοχθηροί έφηβοι. 3 χρόνια μετά από τις παραπάνω σκέψεις συνειδητοποίησα ότι απλά ζούσα στον κόσμο μου.

Σήμερα είμαι ένα κορίτσι που ελέχγει προσεκτικά αυτούς που έχει δίπλα της, είμαι επιφυλακτική στις καινούριες φιλίες και δεν μπορώ να ανοίξω την ψυχή μου εύκολα για τον απλούστατο λόγο ότι δεν θέλω να την κάψω πάλι.

Πάντως από τις εμπειρίες μου στο χώρο της φιλίας έχω μαθει κάποια σημαντικά πράγματα:
1) Τα ψέμματα είναι από τα χειρότερα που μπορούν να συμβούν σε μια φιλία γιατί δημιουργούν λάθος εντυπώσεις και παντα μα ΠΑΝΤΑ μαθαίνονται (ακούστε με, ξέρω)
2) Η προδοσία δεν συγχωρείται εύκολα. Αν είσαι εσύ αυτός που πρόδοσε θα σε κυνηγούν οι Ερινύες, ενώ αν είσαι αυτός που προδόθηκε τότε δε θα το ξεχάσεις εύκολα.
3) Μην πιστεύεις ότι σου λένε και σου παρουσιάζουν. Δώσε αρκετό χρόνο ώστε να μάθεις αν σου λένε αλήθεια. Το καλύτερο είναι να πιστεύεις μόνο σε αυτά που βλέπεις με τα ίδια σου τα μάτια.
4)Μην ανακατεύεσαι εκεί που δεν σε σπέρνουν.
5) Όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι. Πρέπει να σε σεβόμαστε τις ανάγκες και τα θέλω του άλλου όπως πρέπει να κάνει και εκείνος το ίδιο (αλλιώς παράτα τον!)
6) Πρέπει να κερδίζεις και να αξίζεις την εμπιστοσύνη του άλλου. 7)Μην κάνεις πράγματα που δεν θες να σου κάνουν.

Εμένα στις φιλίες μου με πλήγωσαν -και με πληγώνουν- πολύ τα ψέμματα και η αδιαφορία. Γι' αυτό το μόνο που έχω να πω είναι προσοχή στις επιλογές!!

3 σχόλια:

Konstantina P είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Konstantina P είπε...

Αρκετά καλό, οι φίλοι είναι το στηριγμά σου, ιδιαίτερα στην δύσκολη περίοδο της εφηβείας

KATERINA F. είπε...

Πόσο δίκαιο έχεις καλή μου!
Πράγματι, προσοχή στις επιλογές...

Όμως οι πραγματικοί φίλοι είναι πολύτιμοι σ' ολόκληρη τη ζωή μας... Τους χρειαζόμαστε...
Φιλιά